Masz pytania dotyczące naszego sklep?
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania. Edycja treści z poziomu panelu administracyjnego, tworzenie pytań i odpowiedzi.
Zamówienie
Jak złożyć zamówienie krok po kroku?
Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’. Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy kliknąć „zrealizuj zamówienie”. Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki, wybrać sposób dostawy i formę płatności. Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam i płace’’ i czekać na swoją paczkę. Uwaga! Zamówienie można złożyć:
- bez zakładania konta
- z założeniem konta
- lub logując się na posiadane konto
Ile trwa czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówień uzależniony jest od konkretnego produktu. W każdym z produktów podajemy szacunkowy czas potrzebny na wysyłkę. Różne czasy dostaw spowodowane są różnymi lokalizacjami magazynów oraz w niektórych przypadkach potrzebą wyprodukowania produktu. Po przystąpieniu do realizacji zamówienia obsługa naszego sklepu wysyła do klientów sprecyzowane daty wysyłek. W przypadku zamówień z płatnością przelewem tradycyjnym na konto bankowe należy doliczyć do czasu dostawy konieczność zaksięgowania przelewu. O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Oczywiście. Skontaktuj się z nami poprzez jeden z dostępnych na stronie numerów telefonu.
Anulowanie nieopłaconego zamówienia.
Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.
Anulowanie opłaconego zamówienia.
W celu anulowania opłaconego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze informacje.
Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy?
W trakcie składania zamówienia, po przejściu z ,,koszyka’’ do ,,kasy’’, należy wpisać kod rabatowy w wyznaczonym polu.
Wysyłki i płatności
Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
Zamówienia o wartości powyżej 400PLN gwarantują darmową dostawę na terenie Polski (wysyłka kurierem)
Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości w granicach Polski wynosi 15PLN niezależnie od formy płatności.
W sklepie możesz także nabyć produkty wysyłane na paletach lub dłużycowe. Takie produkty mogą mieć inne wartości dostawy o czym zostaniesz poinformowany przy składaniu zamówienia.
W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?
W finalizacji zamówienia można wybrać jedną z wielu dostępnych opcji płatności, w zależności od wyboru sposobu dostawy. Są to:
- szybkie przelewy online BLIK i karty
- płatności on-line / PayPal
- przedpłata (przelew tradycyjny)
- płatność przy odbiorze (możliwa przy wyborze dostawy za pomocą kuriera GLS)
Nie udało mi się opłacić zamówienia. W jaki sposób mogę dokończyć transakcję?
W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia widnieją dane adresowe i numer konta bankowego na które można przelać należną kwotę (dokładna kwota należności również jest podana w mailu)
Jeśli nadal nie udało się sfinalizować płatności lub chcesz ponowić płatność elektroniczną wówczas zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w celu zmiany sposobu opłacenia zamówienia.
Czy realizujecie wysyłkę zagraniczną? Jakie są jej koszty?
Realizujemy wysyłkę zamówień do państw leżących w granicach Europy. Koszt wysyłki podany jest w trakcie składania zamówienia tuż przed jego finalizacją.
Nie znalazłaś/-eś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem:
sklep@kolory-swiatla.pl
lub zadzwoń +48 790 522 511
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
