Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Pobierz i wypełnij formularz reklamacji dostępny poniżej.

2. Prześlij do nas wypełniony formularz wraz z opisem problemu i ewentualnymi zdjęciami. Obsługa sklepu zajmie się Twoją reklamacją i będzie Cię informować o sposobach rozwiązania problemu. 

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów. O decyzji rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionymi przez Państwa towarem. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

Instrukcja zwrotu towaru:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.

1. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy (do pobrania poniżej) i przesłanie go na adres e-mail: sklep@kolory-swiatla.pl

2. W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów, należy zwrócić towar.

3. Towar należy zwrócić na uprzednio uzgodniony z obsługą sklepu adres. Po nadaniu przesyłki prosimy o przesłanie numeru przesyłki oraz nazwę firmy spedycyjnej, która przesyłkę będzie dostarczała.

Masz jakieś pytania dotyczące zwrotów?

Przejdź do strony kontaktu >

ładuję....